26 Ağustos 2015 Çarşamba

6 Harfli Bir Aşk ''Futbol''

                                                     BİR SEVDA FUTBOL
   Yine sıradan günlerimden birini yaşıyordum.Aldım elime kumandayı geçtim televizyonun karşısına bir aşağı bir yukarı gidiyordum ki  çok sevdiğim yazarlardan bir tanesi olan Halit Kıvanç'ın sunduğu ''Futbol Bir Aşk'' adlı programa rastladım.Tabi ki futbolda benim ilgi alanım,benim aşkım olduğundan başladım Halit abinin programını izlemeye.İlginç bir olay paylaştı izleyenlerine Halit abi.Bende size aklımda kaldığı kadarıyla bu olayı anlatmak istedim.

    1935 yılında İngiltere'nin Bristol şehrinde bir maç vardır.Bu maç öyle kalabalıktır ki dışarıda kalanlar maçı izlemek için kapılara tırmanmaya başlarlar.Dışarısı da bir o kadar içerisi kadar kalabalıktır.Şunu da söylemeden geçemeyeceğim futbolu bulanlar da İngilizlerdir.Bu yüzden bu kadar kalabalık bir maçla karşı karşıya kalınmış olması muhtemeldir.Neyse olaya dönelim.Taraftarlar kapıya yüklenmişler de yüklenmişler ve kapı yıkılmış.Bundan günler sonrada bu haber gazetelere yayılmış ilgiyle okunmuş.Bristol taraftarı olan bir kişiden şöyle bir mektup gelmiş ve diyor ki:

   ''Sevgili takımımın maçını görebilmek için sevgili kulübümün stadının kapısını kıranlar,içeri girenler arasında ben de vardım bir suçlu da bendim.Ama takımımızı ,renklerimizi.oyuncularımızı seviyorduk ve o güzel maçı görmek isterdik.Büyük aşkım olan kulübümden özür diliyorum ama benim büyük aşkım futbol , futboldan da meşin yuvarlaktan da özür diliyorum.Böyle bir şey yaptım.Özür diliyorum sizden de ve ben maç biletinin ücretinin ne kadar olduğunu öğrendim.O maç biletimi ödemem için lütfen bana bildirin onu ödemeye hazırım.Aslında ben stadın kırılan kapısını tamir ettireceğiniz paraya katılmak isterdim ama ne yazık ki benim haftalık aldığım para ancak maç biletini ödeyecek imkan veriyor.''
    Kulüp bu mektubu çerçeveletiyor ,gazetelere veriyor,radyolardan duyuruyor.Bu taraftara ödül veriliyor çünkü bu taraftarın 3 kuruşu var ama stada girmek 2 kuruşsa bunu vermeye hazır olduğunu belirten mektup yazdığı için.
 
                                                                                                                  FUTBOL BİR AŞK



   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bizimle paylaşır mısınız?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...